Retour- & Garantieprocedure
Nieuwe eigenaar sinds 01/05/2017.
Is uw bestelling van voor deze datum? Contacteer ons eerst alvorens iets terug te sturen.
1. 14 dagen bedenktijd
De termijn van 14 dagen stelt u in staat uw product terug te sturen als het niet aan uw verwachtingen voldoet.
Op retourzendingen zijn de algemene voorwaarden (punt 3) van Intellihome van toepassing.
Hebt u twijfels over het juiste gebruik van een product, aarzel dan niet om ons te contacteren. Klik hier.
Gelieve volgende procedure te volgen:
U bent een geregistreerde klant
STAP 1 - Log-in met uw accountgegevens om een RMA nummer aan te vragen.
STAP 2 – RMA nummer
Nadat we u aanvraag in behandeling hebben genomen zal u van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.
STAP 3 – Verzenden
U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.
Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:
INTELLIHOME
Retour Service:
Ganzenkoor 33
2570 Duffel
België
+32 2669 1069
Terugbetaling
Teneinde de terugbetaling te kunnen uitvoeren, gelieve eveneens uw rekeningnummer (IBAN nummer & BIC code) te vermelden. Bij ontvangst van uw retour maken wij een interne kredietnota en wordt het bedrag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort.
Status
De status van uw retourzending kan u steeds raadplegen in uw account onder RMA.
U bent een niet geregistreerde klant
STAP 1 – Aanvragen RMA nummer
STAP 2 – RMA nummer
Nadat we u aanvraag in behandeling hebben genomen zal u van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.
STAP 3 – Verzenden
U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.
Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:
INTELLIHOME
Retour Service:
Ganzenkoor 33
2570 Duffel
België
+32 2669 1069
Terugbetaling
Teneinde de terugbetaling te kunnen uitvoeren, gelieve eveneens uw rekeningnummer (IBAN nummer & BIC code) te vermelden. Bij ontvangst van uw retour maken wij een interne kredietnota en wordt het bedrag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort.
2. Garantie
Alle door ons geleverde artikelen worden geleverd met 2 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld.
Op garanties zijn de algemene voorwaarden (punt 10) van Intellihome van toepassing.
Gelieve volgende procedure te volgen:
U bent een geregistreerde klant
Opgelet! Deze procedure is enkel geldig voor aankopen op onze huidige website (aankopen vanaf januari 2014). Indien het een aankoop betreft via onze vorige website dient u de procedure voor een niet geregistreerde klant te volgen.
STAP 1 – Log-in met uw accountgegevens om een RMA nummer aan te vragen.
STAP 2 – RMA nummer
Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.
STAP 3 – Verzenden
U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.
Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:
INTELLIHOME
Retour Service:
Ganzenkoor 33
2570 Duffel
België
+32 2669 1069
Status
De status van uw retourzending kan u steeds raadplegen in uw account onder RMA.
U bent een niet geregistreerde klant
STAP 1 – Aanvragen RMA nummer
STAP 2 – RMA nummer
Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.
STAP 3 – Verzenden
U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.
Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:
INTELLIHOME
Retour Service:
Ganzenkoor 33
2570 Duffel
België
+32 2669 1069
3. Herstelling
Indien u product niet meer onder garantie is kan u dit ook laten herstellen.
Gelieve volgende procedure te volgen:
U bent een geregistreerde klant
Opgelet! Deze procedure is enkel geldig voor aankopen op onze huidige website (aankopen vanaf januari 2014). Indien het een aankoop betreft via onze vorige website dient u de procedure voor een niet geregistreerde klant te volgen.
STAP 1 – Log-in met uw accountgegevens om een RMA nummer aan te vragen.
STAP 2 – RMA nummer
Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.
STAP 3 – Verzenden
U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.
Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:
INTELLIHOME
Retour Service:
Ganzenkoor 33
2570 Duffel
België
+32 2669 1069
Status
De status van uw retourzending kan u steeds raadplegen in uw account onder RMA.
U bent een niet geregistreerde klant
STAP 1 – Aanvragen RMA nummer
STAP 2 – RMA nummer
Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.
STAP 3 – Verzenden
U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.
Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:
INTELLIHOME
Retour Service:
Ganzenkoor 33
2570 Duffel
België
+32 2669 1069