Retour- & Garantieprocedure

  1. 14 dagen bedenktijd
  2. Garantie
  3. Herstelling

Nieuwe eigenaar sinds 01/05/2017.
Is uw bestelling van voor deze datum? Contacteer ons eerst alvorens iets terug te sturen. 

1. 14 dagen bedenktijd

De termijn van 14 dagen stelt u in staat uw product terug te sturen als het niet aan uw verwachtingen voldoet.

Op retourzendingen zijn de algemene voorwaarden (punt 3) van Intellihome van toepassing. 

Hebt u twijfels over het juiste gebruik van een product, aarzel dan niet om ons te contacteren. Klik hier. 

Gelieve volgende procedure te volgen:

U bent een geregistreerde klant

STAP 1 - Log-in met uw accountgegevens om een RMA nummer aan te vragen.

  • U klikt in de linkse kolom onder ‘Mijn Account’ op RMA.
  • Vervolgens klikt u op Nieuwe RMA aanvraag.
  • U kiest de bestelling waarvan u 1 of alle producten wenst te retourneren.
  • Artikelen die u niet wenst te retourneren kan u verwijderen.
  • U vermeld of de verpakking al dan niet werd geopend.
  • Bij type aanvraag kiest u voor ‘terugbetaling – 14 dagen bedenktijd’
  • U kan eventueel extra informatie toevoegen.
  • Als laatste kiest u een reden van retour.
  • Klik nu op aanvraag verzenden.

STAP 2 – RMA nummer

Nadat we u aanvraag in behandeling hebben genomen zal u van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.

STAP 3 – Verzenden

U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.

Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:

INTELLIHOME

Retour Service

Sander de Vosstraat 73B

2500 Lier

België           


Terugbetaling

Teneinde de terugbetaling te kunnen  uitvoeren, gelieve eveneens uw rekeningnummer (IBAN nummer & BIC code) te vermelden. Bij ontvangst van uw retour maken wij een interne kredietnota en wordt het bedrag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort.

Status

De status van uw retourzending kan u steeds raadplegen in uw account onder RMA.


U bent een niet geregistreerde klant

STAP 1 – Aanvragen RMA nummer

  • Klik hier om naar ons contact formulier te gaan.
  • U vult uw contactgegevens in.
  • Bij ‘Kies afdeling’ selecteert u ‘retourneren – 14 dagen bedenktijd’.
  • Bij notitie vermeld u uw klantnummer, factuurnummer, de producten die u wenst te retourneren en of u de verpakking al dan niet opende. U kan hier ook eventueel een reden van retour opgeven.
  • U klikt op ‘verstuur’.
  • U zal een mail ter bevestiging ontvangen.

STAP 2 – RMA nummer

Nadat we u aanvraag in behandeling hebben genomen zal u van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.

STAP 3 – Verzenden

U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.

Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:

INTELLIHOME

Retour Service

Sander de Vosstraat 73B

2500 Lier

België           

Terugbetaling

Teneinde de terugbetaling te kunnen  uitvoeren, gelieve eveneens uw rekeningnummer (IBAN nummer & BIC code) te vermelden. Bij ontvangst van uw retour maken wij een interne kredietnota en wordt het bedrag, doch uiterlijk binnen 14 dagen, teruggestort.

 

2. Garantie

Alle door ons geleverde artikelen worden geleverd met 2 jaar standaard fabrieksgarantie, tenzij anders vermeld.

Op garanties zijn de algemene voorwaarden (punt 10) van Intellihome van toepassing.

Gelieve volgende procedure te volgen:

U bent een geregistreerde klant

Opgelet! Deze procedure is enkel geldig voor aankopen op onze huidige website (aankopen vanaf januari 2014). Indien het een aankoop betreft via onze vorige website dient u de procedure voor een niet geregistreerde klant te volgen.

STAP 1 – Log-in met uw accountgegevens om een RMA nummer aan te vragen.

  • U klikt in de linkse kolom onder ‘Mijn Account’ op RMA.
  • Vervolgens klikt u op Nieuwe RMA aanvraag.
  • U kiest de bestelling waarvan u het product in garantie wenst te retourneren.
  • Artikelen die u niet wenst te retourneren onder garantie kan u verwijderen.
  • Bij type aanvraag kiest u voor ‘garantie’
  • Bij extra informatie vermeld u eventueel een beschrijving van het probleem dat u met het product hebt.
  • Als laatste kiest u als reden van retour defect.
  • Klik nu op aanvraag verzenden. 

STAP 2 – RMA nummer

Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U  van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden. 

STAP 3 – Verzenden

U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.

Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:

INTELLIHOME

RMA Service

Sander de Vosstraat 73B

2500 Lier

België           

Status

De status van uw retourzending kan u steeds raadplegen in uw account onder RMA.

U bent een niet geregistreerde klant

STAP 1 – Aanvragen RMA nummer

  • Klik hier om naar ons contact formulier te gaan.
  • U vult uw contactgegevens in.
  • Bij ‘Kies afdeling’ selecteert u ‘garantie’.
  • Bij notitie vermeld u uw klantnummer, datum van aankoop, factuurnummer, de product(en) die u wenst te retourneren onder garantie en een korte probleemomschrijving.
  • U klikt op ‘verstuur’.
  • U zal een mail ter bevestiging ontvangen.

STAP 2 – RMA nummer

Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U  van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.

STAP 3 – Verzenden

U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.

Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:

INTELLIHOME

RMA service

Sander de Vosstraat 73B

2500 Lier

België

3. Herstelling

Indien u product niet meer onder garantie is kan u dit ook laten herstellen.

Gelieve volgende procedure te volgen:

U bent een geregistreerde klant

Opgelet! Deze procedure is enkel geldig voor aankopen op onze huidige website (aankopen vanaf januari 2014). Indien het een aankoop betreft via onze vorige website dient u de procedure voor een niet geregistreerde klant te volgen.

STAP 1 – Log-in met uw accountgegevens om een RMA nummer aan te vragen.

  • U klikt in de linkse kolom onder ‘Mijn Account’ op RMA.
  • Vervolgens klikt u op Nieuwe RMA aanvraag.
  • U kiest de bestelling waarvan u het product in garantie wenst te retourneren.
  • Artikelen die u niet wenst te retourneren voor herstelling kan u verwijderen.
  • Bij type aanvraag kiest u voor ‘herstelling’
  • Bij extra informatie vermeld u eventueel een beschrijving van het probleem dat u met het product hebt.
  • Als laatste kiest u als reden van retour ‘buiten garantieperiode’.
  • Klik nu op aanvraag verzenden.
  • U zal een mail ter bevestiging ontvangen 

STAP 2 – RMA nummer

Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U  van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.

STAP 3 – Verzenden

U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.

Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:

INTELLIHOME

Repair Service

Sander de Vosstraat 73B

2500 Lier

België           

Status

De status van uw retourzending kan u steeds raadplegen in uw account onder RMA.

U bent een niet geregistreerde klant

STAP 1 – Aanvragen RMA nummer

  • Klik hier om naar ons contact formulier te gaan.
  • U vult uw contactgegevens in.
  • Bij ‘Kies afdeling’ selecteert u ‘herstelling’.
  • Bij notitie vermeld u uw klantnummer, datum van aankoop, factuurnummer, de product(en) die u wenst te retourneren voor herstelling en een korte probleemomschrijving.
  • U klikt op ‘verstuur’.
  • U zal een mail ter bevestiging ontvangen.

STAP 2 – RMA nummer

Nadat we uw aanvraag in behandeling hebben genomen zal U  van ons een RMA nummer ontvangen dat u dient te vermelden op de buitenzijde van de verpakking. In deze mail zal u ook verdere instructies voor het verzenden van het pakket vinden.

STAP 3 – Verzenden

U verpakt de goederen zodat ze in een onbeschadigde staat naar ons kunnen geretourneerd worden.

Samen met de ontvangen e-mail en kopie van uw factuur kan u de goederen nu verzenden naar:

INTELLIHOME

Repair Service

Sander de Vosstraat 73B

2500 Lier

België